Krwawienia acykliczne po przesunięciu okresu tabletkami [Porada eksperta]

2015-06-09 21:43 Barbara Grzechocińska

Chciałabym przesunąć okres przyjmując tabletki (Kontracept) z dwóch cykli bez przerwy. Wiem, że wiąże się to z możliwością wystąpienia krwawień acyklicznych. Z tym że chciałabym się dowiedzieć, czy w ten sposób kompletnie rozreguluję sobie swój cykl, czy te nieprzewidziane krwawienia mogą wystąpić tylko w czasie przyjmowania tabletek z drugiego blistra?

Krwawienia mogą pojawić się podczas przyjmowania tabletek w drugim cyklu. Nie należy jednak zmieniać schematu przyjmowania tabletek. Krwawienie nie jest objawem jakichkolwiek zaburzeń, jest jedynie uciążliwe i niemożliwe do przewidzenia.

Czytaj też:

Jak przesunąć miesiączkę (okres)?

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Barbara Grzechocińska

Adiunkt Katedry i Kliniki Położnictwa i Ginekologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Przyjmuje prywatnie w Warszawie przy ul. Krasińskiego 16 m 50 (zapisy codziennie w godzinach 8-20).

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

Czytaj e-wydanie cenie 1,00 zł i zyskaj dostęp do numerów archiwalnych! W nr 6/2020 "Zdrowia" m.in.: jak działają jelita, 10 pytań o wazektomię, uzależnienia a płeć, dłonie pod ochroną, ćwiczenia na smukłe nogi. "Zdrowie" to 76 stron rzetelnej wiedzy!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie  6/2020
KOMENTARZE