Endomondo - dla kogo jest przeznaczona aplikacja? Kto może z niej korzystać?

2014-04-22 15:22

Endomondo to mobilna aplikacja, dzięki której każdy z nas może na bieżąco śledzić postępy w treningu. Program jest nie tylko urozmaiceniem często długich i monotonnych ćwiczeń, lecz także partnerem w treningu i osobistym trenerem. Dla kogo jest przeznaczona ta oryginalna aplikacja? Kto może z niej skorzystać?

Endomondo - dla kogo jest przeznaczona aplikacja? Kto może z niej korzystać?
Autor: thinkstockphotos.com Endomondo - dla kogo jest przeznaczona aplikacja? Kto może z niej korzystać?

Kto może korzystać z aplikacji Endomondo? Dla kogo jest ona przeznaczona? Z bezpłatnej, mobilnej aplikacji na telefon mogą korzystać wszyscy miłośnicy sportu, m.in. biegacze, kolarze-amatorzy, miłośnicy baseballu, boksu, tańca czy szermierki. Program Endomondo umożliwia bowiem monitorowanie aktywności w ok. 50 różnych dyscyplinach sportowych.

Endomondo - aplikacja dla tych, którzy potrzebują motywacji do ćwiczeń

Endomondo to swego rodzaju osobisty trener i partner podczas treningów. Podczas biegu, jazdy na rowerze lub podczas uprawiania każdego innego sportu, lektor co jakiś czas podaje przebyty dystans czy tempo, w jakim został pokonany ostatni kilometr. W ten sposób trener audio zwiększa efektywność wykonywanych ćwiczeń.

Endomondo jest także znakomitym rozwiązaniem dla osób odchudzających się. Program pokazuje, ile kalorii zostało spalonych podczas wykonania konkretnego treningu lub ile jeszcze należy przebiec lub przejechać na rowerze, by spalić zbędny tłuszczyk.

Ponadto każdy użytkownik aplikacji ma także możliwość porównywania swoich wyników z wynikami znajomych, co działa motywująco.

Jednak Endomondo to nie tylko aplikacja na telefon, lecz także sieć społecznościowa, która skupia wszystkich miłośników sportu. Na podstawie danych z odbiornika GPS (który jest zainstalowany w telefonie) aplikacja Endomondo mierzy przebyty dystans i udostępnia dane do porównania na portalu. Ponadto oprogramowanie to jest połączone z serwisami społecznościowymi takimi jak Facebook, Google+ czy Twitter.