Uczulenie po leku Urostonex [Porada eksperta]

2014-09-26 10:59 dr n. med. Elżbieta Szymańska

Lekarz urolog przepisał mi saszetki Urostonex na rozpuszczenie złogów w nerce, dostałam strasznego uczulenia po nich na twarzy, czole, dekolcie. Piję wapno, czy mogę smarować miejsca uczulone Hydrokortyzonem lub maścią Elocom?

Powinna Pani pilnie zgłosić się do dermatologa oraz w porozumieniu z lekarzem urologiem zmodyfikować leczenie urologiczne.

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

dr n. med. Elżbieta Szymańska

Dermatolog-wenerolog. Zajmuje się dermatologią klasyczną i estetyczną. Pracuje jako z-ca kierownika w Klinice Dermatologii CSK MSW oraz dyr. ds. medycznych Centrum Profilaktyki i Terapii w Warszawie. Od 2011 r. pełni funkcję kierownika naukowego Studiów Podyplomowych WUM “Medycyna Estetyczna”.

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

Czytaj e-wydanie cenie 1,00 zł i zyskaj dostęp do numerów archiwalnych! W nr 6/2020 "Zdrowia" m.in.: jak działają jelita, 10 pytań o wazektomię, uzależnienia a płeć, dłonie pod ochroną, ćwiczenia na smukłe nogi. "Zdrowie" to 76 stron rzetelnej wiedzy!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie  6/2020
KOMENTARZE