Upławy z pochwy po operacji kamienicy [Porada eksperta]

2014-10-07 18:46
Porada ginekologa - położnika
Autor: Getty Images

Byłam leczona szpitalnie na kamienicę i dostawałam antybiotyki. Po powrocie do domu pojawiły się upławy koloru białego i swędzenie pochwy. Wydzielina przypominała twaróg, lekarz rodzinny kazał mi brać dopochwowo Propolis.  Biorę już 8 dzień i swędzenie ustąpiło, wydzieliny było trochę mniej, ale dziś zauważyłam, że wydzielina znów leci i jest koloru zielonego. Od czasu pobytu w szpitalu i operacji kamienicy nie mam okresu, jest to już 2 miesiąc, na pewno nie jestem w ciąży. Czy nadal brać ten lek lub inny?  Co to może być? Czy mam powody do niepokoju?

Radzę zgłosić się na badanie do ginekologa. Upławy świadczą o stanie zapalnym i konieczności bardziej intensywnego leczenia niż Propolis a przyczynę braku miesiączki należy wyjaśnić.

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Barbara Grzechocińska

Adiunkt Katedry i Kliniki Położnictwa i Ginekologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Przyjmuje prywatnie w Warszawie przy ul. Krasińskiego 16 m 50 (zapisy codziennie w godzinach 8-20).

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.