Pierwszy seks [Porada eksperta]

2013-03-11 15:02 Barbara Grzechocińska

Cztery dni temu pierwszy raz uprawiałam seks. Byłam dziewicą, więc podczas stosunku pojawiła się krew, ale od tamtej pory mam spore plamienie z niedużą ilością krwi. Nie rozumiem dlaczego tak się dzieje? Okres dostałam 18 lipca i od tamtego dnia biorę tabletki antykoncepcyjne Kontracept oraz zabezpieczyliśmy się też prezerwatywą. Czekam na odpowiedź.

Krwawienie może być z różnych przyczyn, na przykład uraz tkanek, rana, która się nie goi, krwawiąca nadżerka, polip szyjki macicy, działanie niekorzystne Kontraceptu. Jeśli się Pani nie zbada przyczyna nie będzie wiadoma. Radzę osobiscie zgłosić się na badanie do ginekologa.

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Barbara Grzechocińska

Adiunkt Katedry i Kliniki Położnictwa i Ginekologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Przyjmuje prywatnie w Warszawie przy ul. Krasińskiego 16 m 50 (zapisy codziennie w godzinach 8-20).

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE