Leczenie Actavenem a opalanie [Porada eksperta]

2017-05-22 14:01 dr n. med. Elżbieta Szymańska

Czy biorąc lek Actaven mogę wystawiać nogi na słońce. Wiem, że trzeba chronić twarz i dekolt, ale czy opalając same nogi plamy na twarzy również mogą się pojawić?

W przypadku wymienionej terapii całe ciało należy chronić przed ekspozycją na słońce. W przeciwnym razie może dojść do nadmiernego przesuszenia skóry, w konsekwencji do jej podrażnienia i powstania przebarwień.

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

dr n. med. Elżbieta Szymańska

Dermatolog-wenerolog. Zajmuje się dermatologią klasyczną i estetyczną. Pracuje jako z-ca kierownika w Klinice Dermatologii CSK MSW oraz dyr. ds. medycznych Centrum Profilaktyki i Terapii w Warszawie. Od 2011 r. pełni funkcję kierownika naukowego Studiów Podyplomowych WUM “Medycyna Estetyczna”.

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE