Brak okresu po Escapelle [Porada eksperta]

2014-01-09 15:15 Monika Sieńkowska - Kamińska

W listopadzie zażyłam tabletkę Escapelle i okresu dostałam dzień później niż był planowany, ale praktycznie żadnych skutków ubocznych nie było. 14 grudnia była wpadka i to był 16 dzień cyklu. Zażyłam tabletkę po 12 godzinach od stosunku. Bardzo bolał mnie brzuch zaraz po stosunku i nie wiem czy to mogła być owulacja? Po zażyciu tabletki przez cały tydzień bolało mnie podbrzusze i brzuch miałam wzdęty. 29 grudnia powinnam mieć okres, minęły cztery dni i nadal go nie ma. A wszystkie objawy wskazujące na okres miałam (ból podbrzusza, osłabienie, ból kręgosłupa). Mam powiększone piersi i śluz gęsty biały. Czy mogę być w ciąży po zażyciu tej tabletki, jeżeli przyjęłam ją bardzo wcześnie?

Nie jest to stuprocentowa metoda, więc istnieje taka możliwość.

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Monika Sieńkowska - Kamińska

Ginekolog, cytolog, przyjmuje w Pułtusku, Krajewskiego 5.

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

Czytaj e-wydanie! Z kodem rabatowym: "wiosna" tylko 2,50 zł za 96 stron porad o zdrowiu! Dodatkowo otrzymasz dostęp do numerów archiwalnych. W nr 4/2020 „Zdrowia m.in.: poradnik alergika, choroby zakaźne pod lupą, „młody” zawał serca, mity o recyklingu.

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 4/2020

Materiał partnerski

KOMENTARZE