Macmiror complex 500 objawy [Porada eksperta]

2013-04-07 0:25 Barbara Grzechocińska

Dzień dobry, otóż dwa dni temu byłam u ginekologa, który stwierdził, że mam infekcję (nie zauważyłam wcześniej żadnych objawów, może jedynie w postaci większej ilości wydzielanego śluzu). Ginekolog przepisał mi macmiror complex 500 12 tabletek - aplikować jedną wieczorem. Już po pierwszej tabletce, po upływie niecałej doby zaczął się świąd i pieczenie bardzo intensywne, bóle podbrzusza, ból i jeszcze większe pieczenie przy oddawaniu moczu oraz krwawienie. Czy powinnam odstawić tabletki? Czy wziąć kolejną? Do ginekologa mogę wybrać się dopiero jutro wieczorem, także ważna jest szybka odpowiedź, ponieważ podobno nie można zaprzestać brania leku bez poważnych przeciwwskazań.

Pani ma przeciwwskazania do kontynuowania terapii. Wymienione przez Panią objawy świadczą o uczuleniu na któryś ze składników leku.

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Barbara Grzechocińska

Adiunkt Katedry i Kliniki Położnictwa i Ginekologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Przyjmuje prywatnie w Warszawie przy ul. Krasińskiego 16 m 50 (zapisy codziennie w godzinach 8-20).

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

Czytaj e-wydanie cenie 1,00 zł i zyskaj dostęp do numerów archiwalnych! W nr 6/2020 "Zdrowia" m.in.: jak działają jelita, 10 pytań o wazektomię, uzależnienia a płeć, dłonie pod ochroną, ćwiczenia na smukłe nogi. "Zdrowie" to 76 stron rzetelnej wiedzy!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie  6/2020
KOMENTARZE