Dzwonisz do GIS-u? Na twoje pytania odpowie Poczta Polska!

To prawda - Poczta Polska oddelegowała 20 konsultantów do pomocy w Głównym Inspektoracie Sanitarnym. Pomagają oni odpowiadać na pytania dotyczące kwarantanny, izolacji czy trybu postępowania w przypadku bezpośredniego kontaktu z osobą zakażoną COVID-19.

Oddelegowani pracownicy Poczty Polskiej udzielają też odpowiedzi ws. sposobu postępowania w przypadku zamknięcia szkoły lub przedszkola oraz zasad kierowania na testy COVID-19, a także możliwości wjazdu na teren Polski oraz wyjazdu zagranicę.

- Czas walki z epidemią wymaga od nas wszystkich podjęcia szczególnych działań. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by pomagać instytucjom, które są na pierwszej linii walki z COVID-19. Nasi pracownicy wspierają infolinię GIS, zapewniamy też usługi wsparcia logistycznego dostarczając specjalistyczny sprzęt do szpitali, zajmując się magazynowaniem i konfekcjonowaniem środków ochrony osobistej – mówi, cytowany w komunikacie, prezes Poczty Polskiej Tomasz Zdzikot.

Polecamy: Demonstracje przyczynią się do wzrostu zachorowań na koronawirusa!

Spółka przypomniała, że w ostatnich tygodniach dostarczała także specjalistyczny sprzęt, czyli m.in. respiratory i kardiomonitory do ponad 360 szpitali na terenie całego kraju. "Pocztowcy zaangażowali się także w budowę szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym w Warszawie. Samochody Poczty Polskiej odebrały ze składnic Rezerw Materiałowych w Wąwale (województwo łódzkie) oraz Szepietowie (województwo podlaskie) 120 palet z łóżkami potrzebnymi do zorganizowania tymczasowego szpitala" - podano.

Poczta Polska jest największym operatorem na rodzimym rynku – zatrudnia ponad 80 000 pracowników, jej sieć obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych. Jak czytamy na stronie spółki, jest narodowym operatorem pocztowym, z którego korzysta ponad 90 proc. Polaków.

Czytaj też: Koronawirus na plecaku i ubraniach - dezynfekcja to podstawa!

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE