Dodaj do kalendarza Dzień na U!
Życie. Dzień za dniem. Wszystkie podobne, ale nie wszystkie tak samo ważne. Jest dzień, który znaczy więcej niż inne. To dzień na U. Dzień, którego raz w roku potrzebuje każda kobieta, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. 15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, startuje nowa kampania Fundacji Rak'n'Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi, zachęcająca Polki do regularnych badań.
Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness!
Raz w roku każda młoda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. USG to całkowicie bezbolesne, bezpieczne badanie, które trwa tylko kilkanaście minut – zaznacza Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.
Dzień na U wzięło wiele gwiazd: Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan, które na jeden dzień znikają ze swoich kanałów social mediowych, pokazując, że nic nie jest tak ważne jak własne zdrowie. Jednogłośnie zachęcają one do wzięcia Dnia na U i zadbania o swoje piersi. Ty też dodaj do kalendarza Dzień na U - umów się na badanie, zmień swoje zdjęcie profilowe za pomocą U-filtra na Facebooku i Instagramie i pokaż, jak ważny to dzień!
W ramach kampanii Dzień na U AVON dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi! Można się na nie umówić w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką zlokalizowanych w całej Polsce. Rejestracja jest niezwykle prosta – wystarczy wejść na stronę dziennau.pl, znaleźć gabinet w swojej okolicy i zapisać się online, telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Pełna lista gabinetów, które dołączyły do akcji znajduje się na stronie dziennau.pl.
Chcemy, by kobiety znalazły jeden dzień w roku na USG, dlatego głośno o tym mówimy i umożliwiamy im to. W tym roku dofinansowaliśmy rekordową liczbę badań w historii kampanii AVON Kontra Rak Piersi. Ponadto nasze Ambasadorki Piękna dołączyły do najpopularniejszych influencerek i 15 października wzięły Dzień na U, by pokazać swoim przyjaciółkom, koleżankom, klientkom, jak ważne jest znalezienie czasu, by potwierdzić zdrowie swoich piersi – podkreśla Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska.
Kampanię promuje również emocjonalny spot z udziałem Justyny Święs. Pełni on funkcję manifestu, pokazującego jak w zabieganym świecie potrzebny jest dzień przeznaczony na badanie.
Porady eksperta