wypadanie włosów

Wypadanie włosów to zmora wielu Polek i Polaków. Codziennie gubimy około 100 włosów i to jest całkiem normalne. Na miejscu tego, który wypadł, wyrasta następny. Jeśli jednak straty są większe, warto …

dodano 23-6-2021

Wypadanie włosów jesienią to fizjologiczna norma - zwykle tracisz około 50 włosów dziennie, jesienią - trochę więcej, nawet do 100. Jeśli jednak wypadanie włosów zamiast się zmniejszać, narasta, najw…

dodano 23-10-2018

Strasznie wypadają mi włosy. Co robić?

dodano 3-4-2013

Mam pytanie odnośnie osłabienia włosów: zauważyłam, że ostatnio zaczęły wypadać mi włosy i przestały rosnąć włoski na nogach, które wcześniej były bardzo grube i musiałam je depilować przynajmniej 2 …

dodano 10-2-2015

Witam. Od jakiegoś czasu wypadają mi włosy w zwiększonych ilościach. Od trzech tygodni zaczęłam stosować szampon Klorane z wyciągiem z chininy, odżywkę Biowax do wypadających włosów, ampułki radical…

dodano 5-4-2013

Mam dopiero 19 lat, a moje włosy wypadają od roku garściami, ponad 100 dziennie. Miałam wykonywane badania ogólne, żelazo w normie, morfologia, poziom hormonu tarczycy też. Dodam że drastycznie się o…

dodano 1-3-2013

Dzień dobry. Od kilku lat borykam się w z wypadaniem włosów. Dokładniej mówiąc problem ten zaczął się jakieś dwa i pół roku temu, kiedy miałem 19 lat. Jako dziecko i później w wieku dorastania miałe…

dodano 29-3-2013

Wypadanie włosów i ich słaba kondycja to częsty problem, który nasila się szczególnie podczas sezonu jesienno-zimowego. Przyczyny wypadania włosów mogą być bardzo różne, jednak niezależnie od nich ko…

dodano 30-7-2020

Pierwsze objawy wypadania włosów zazwyczaj zwracają naszą uwagę i wywołują niepokój. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ nadmierna utrata włosów może wiązać się z niekorzystnymi zmianami występującym…

dodano 14-10-2020

Witam! Pani Doktor, mam ogromny problem. Około 2 miesiące po skończeniu kuracji Izotekiem włosy zaczęły wypadać mi dosłownie garściami. Niedługo zostanę łysa. Dodam, że w trakcie kuracji stan włosów …

dodano 7-8-2013

Witam, ponad 9 miesiecy temu odstawilam tabletki antykoncepcyjne, po miesiacu od odstawienia zaczęły wypadać mi włosy garściami, rozumiem że to przez hormony... minęło 9 miesiec,y a wlosy dalej gubie…

dodano 8-4-2013

Pięć miesięcy temu urodziłam synka a od pewnego czasu zaczęły mi strasznie wypadać włosy. Karmię oczywiście piersią. Co może być za przyczyna i jak temu zapobiec?

dodano 22-3-2013