leki przeciwdepresyjne

Czy mogę jednocześnie stosować tabletki velafax 50mg i zelixa 10mg? Czy są jakieś przeciwskazania?

dodano 17-2-2009

Mam 25 lat. Od wielu lat leczę się na depresję. Jednak żadne leki nie pomagają. Po zebraniu różnych informacji postanowiłam w końcu zrobić badania krwi. Niestety żaden lekarz na ten pomysł nie wpad...

dodano 8-9-2016

Czy leki stosowane w leczeniu depresji - Mirtor (mirtazapina) i Citabax (citalopram) mogą zmniejszać skuteczność doustnej antykoncepcji hormonalnej?

dodano 5-9-2016

Witam, chciałabym zapytać, czy leki przeciwdepresyjne mogą mieć wpływ na obfitość krwawienia miesięcznego? Z ulotki leku (lekarz zlecił mi Fluoksetynę) wynika, że może on zmniejszać krzepliwość krw...

dodano 24-9-2013

Czy fizykoterapia i antydepresanty mogą mieć szkodliwy wpływ na rozwój płodu? Od 16.07. do 4.08. korzystałam z zabiegów fizykoterapeutycznych: laser, ultradźwięki, prądy TENS, TERA PULS. Teraz zrob...

dodano 14-8-2014

Moim problemem są plecy okrągło-wklęsłe. Mam mocno pogłębioną zarówno kifozę piersiową, jak i lordozę brzuszną. Stanowi do dla mnie spory problem, po pierwsze powodując u mnie poważne kompleksy ora...

dodano 9-1-2015

Nocne poty mogą mieć wiele przyczyn, od błahych do bardzo poważnych, od przeziębienia po raka. Dlatego pocenie nocne jest objawem, którego nie należy lekceważyć i o którym należy porozmawiać ze swo...

dodano 9-4-2020

Leki antydepresyjne stosuje się w leczeniu zaburzeń depresyjnych takich jak przewlekłe obniżenie nastroju, spadek motywacji, apatia, bezsenność, niekiedy połączonych z objawami lękowymi. Nowoczesne...

dodano 6-8-2020

Czy lek antydepresyjny, a konkretnie Afobam, może spowodować opóźnianie się okresu? Brałam także Propranolol, ale odstawiłam, aby nie mieszać z Afobamem.

dodano 1-7-2015

Jak go skutecznie wyleczyć?

dodano 29-3-2013

Miewam od dłuższego czasu (z przerwami) codzienne bóle głowy, o różnym natężeniu. 1,5 roku temu zostałam dotkliwie pobita, czego skutkiem były silne obrażenia głowy i twarzy. Po wyjściu ze szpit...

dodano 25-3-2013

Uderzyłam się mocno w głowę. Od tego czasu czuję się źle, tzn. mam wrażenie falowania, jest mi słabo, szczególnie, gdy zbyt krótko śpię. Miałam robione TK i MR VNG i badanie Holtera. Lekarze zrzuca...

dodano 6-4-2013