plamienie

Witam, Od 3 miesięcy biorę Kontracept. Po 2 opakowaniach w związku z planowanym wyjazdem na urlop nie zrobiłam 7 dniowej przerwy i rozpoczęłam kolejny listek. Teraz zostało mi 7 tabletek do zrobie...

dodano 18-3-2013

Podczas badań dowiedziałam się, że mam torbiel na jajniku. Zanikła mi miesiączka, więc w poniedziałek moja ginekolog przepisała mi Luteinę 50. Miałam brać ją raz dziennie przez tydzień i po około 2...

dodano 20-1-2014

Jestem po Clomidzie i zaczęłam plamić po jego odstawieniu. Brałam Clomid od 2. dnia cyklu przez 6 dni, a potem zaczęłam plamić. Czy to jest normalne?

dodano 8-8-2016

Witam serdecznie, Niecałe 3 tygodnie temu miałam operację - złamałam rękę i trzeba było składać ją operacyjnie. Zabieg wykonywany był w znieczuleniu ogólnym, przez cały czas przyjmowałam tabletki ...

dodano 27-3-2013

Witam, dzisiaj byłam u ginekologa, miałam robioną cytologię, badanie ginekologiczne i USG dopochwowe, doktorka powiedziała, że wszystko jest ok, ale po powrocie do domu około 3 godziny po badaniu d...

dodano 7-4-2013

Mam pytanie odnośnie krwawienia/plamień wywołanych tabletkami antykoncepcyjnymi. Po miesięcznym zażywaniu tabletek Microgynon, lekarz postanowił mi zmienić je na Sylvie20, ponieważ udałam się do ni...

dodano 5-3-2015

Witam. Staramy się z mężem o dziecko. W styczniu lekarz przepisał mi tabletki (duphaston), które biorę od 16 dnia cyklu przez 10 dni. Ostatnią miesiączkę miałam 20 kwietnia, cykle mam 30-dniowe. W ...

dodano 24-5-2013

Czy ciemne plamienia dwa dni przed menstruacją to coś nieprawidłowego?

dodano 1-8-2017

Mam 21 lat, raczej regularnie miesiączkuję, nie zażywam żadnych środków antykoncepcyjnych. W tym momencie jestem 2 tygodnie po okresie i dziś zauważyłam delikatne plamienie, nie ukrywam, że trochę ...

dodano 10-1-2017

Witam. Mam takie pytanie. Jutro (30.05.2013) powinnam dostać okres, ale dzisiaj dostałam takie małe brązowe plamienie i nie wiem co o tym myśleć... Czy możliwe, że to oznaka ciąży? Czy może zwykłe ...

dodano 30-5-2013

Dzień dobry, mam pytanie, jestem najprawdopodobniej w ciąży 4-5 tydzień, zaczęłam mieć dziwne brązowe upławy, nie ma tego dużo ale boję się, że coś może być nie tak z moją ciążą czy takie upławy, p...

dodano 28-8-2012

Od tygodnia mam krwawienie. Używam tabletek antykoncepcyjnych już ponad rok. Miesiąc przyjmowałam antybiotyk. Czy te plamienie to coś poważnego?

dodano 7-4-2013