depo-provera

Biorę od 2 lat zastrzyk Depo Provera, bo karmiłam dziecko. Teraz chcę już odstawić tę metodę antykoncepcji i przejść na tabletki. Od tygodnia mam plamienia niczym miesiączka, niekiedy koloru brązow...

dodano 2-12-2013

Jestem w tej chwili w trakcie drugiego zastrzyku Depo Provera. Niestety, ze względu na anginę, lekarz przepisał mi antybiotyk Duomox. Bardzo proszę o informację, czy wpływa on na skuteczność antyk...

dodano 6-1-2015

Dzień dobry, mam jedno pytanie. 3 tygodnie temu podano mi zastrzyk Depo-Provera na moje życzenie. Jednak bardzo tego żałuję, gdyż czuję się po nim okropnie - ból głowy, zawroty, nudności, gorączka,...

dodano 3-8-2013

Od roku przyjmuję zastrzyki antykoncepcyjne Depo-Provera. Ostatni był 23 lipca, od sierpnia nie współżyłam. W październiku spóźniłam się z zastrzykiem o kilka dni. Po tygodniu od wzięcia zastrzyku ...

dodano 20-11-2013

Jestem 7 tygodni po cesarskim cięciu. Wczoraj lekarz podał mi zastrzyk hormonalny Depo-Provera. Zaznaczę, że nie miałam miesiączki, tylko sam połóg. Czy chroni mnie on od razu po podaniu? Czytałam...

dodano 8-11-2015

Kiedy wziąć następny zastrzyk antykoncepcyjny Depo Provera, bo czytałam rożne wypowiedzi na ten temat - za pełne 3 miesiące albo 12 tygodni, czy za 90 dni? Pierwszy zastrzyk brałam 14.03.2014 r.

dodano 5-6-2014

Mam pytanie związane z iniekcją Depo-Provery. Ostatnią miesiączkę miałam w dniach 01.02-06.02. Dziś tj. 16.02 zaaplikowana została pierwsza dawka. Od kiedy Depo-Provera zadziała? Czytałam na forach...

dodano 19-2-2015

Czy biorąc Axotret na trądzik w ramach antykoncepcji mogę wziąć zastrzyk hormonalny (Depo-Provera)?

dodano 3-6-2015

Jestem 2 miesiące po porodzie, po 6 tygodniach od porodu wzięłam zastrzyk antykoncepcyjny Depo-Provera (27.02.2014), a dzisiaj 18.03.2014 dostałam plamienia. Dodam, że karmię piersią. Lekarz powie...

dodano 22-3-2014

Od roku stosuję zastrzyk antykoncepcyjny Depo Provera. Nie czułam nigdy skutków ubocznych, jednak teraz w październiku spóźniłam się z zastrzykiem o jakiś tydzień. Tydzień po iniekcji mam dziwne o...

dodano 13-11-2013

Mam pytanie. Urodziłam syna po czym wzięłam już drugi raz Depo-Provera,  mam co jakiś czas 2 tygodniowy okres,  ale zaraz po pokazuje się także małe plamienie. Czy współżycie z partnerem jest w tym...

dodano 7-4-2010

Brałam dwa razy zastrzyk Depo-Provera. Trzeciego nie brałam, bo zdecydowaliśmy się z mężem na kolejne dziecko. I tu moje pytanie, bo patrzyłam co inne kobiety piszą na ten temat i jestem przeraż...

dodano 26-6-2014