9 naturalnych sposobów na obniżenie poziomu trójglicerydów

2021-08-10 19:24

Trójglicerydy to rodzaj tłuszczu znajdującego się we krwi. Pełnią one ważną rolę w organizmie. Choć są ważnym źródłem energii dla organizmu, zbyt duża ilość trójglicerydów we krwi może zwiększać ryzyko chorób serca. Poznaj 9 naturalnych sposobów na obniżenie poziomu trójglicerydów we krwi.

Około 25% dorosłych w Stanach Zjednoczonych ma podwyższony poziom trójglicerydów we krwi (powyżej 150 mg/dl). Otyłość, niekontrolowana cukrzyca, regularne spożywanie alkoholu i dieta wysokokaloryczna mogą mieć znaczący wpływ na podwyższony poziom trójglicerydów.

Chirurgiczne leczenie otyłości

Aby zadbać o swoje zdrowie, możesz w kilku prostych krokach zmienić swoje nawyki żywieniowe i styl życia. 

Oto sposoby na obniżenie poziomu trójglicerydów:

Autor
Marcelina Dzięciołowska
Marcelina Dzięciołowska
Redaktorka od lat związana z branżą medyczną. Specjalizuje się w tematyce zdrowia i aktywnego stylu życia. Prywatne zamiłowanie do psychologii inspiruje ją do podejmowania trudnych tematów w tej dziedzinie. Autorka cyklu wywiadów z zakresu psychoonkologii, którego celem jest budowanie świadomości oraz przełamywanie stereotypów na temat choroby nowotworowej. Wierzy, że odpowiednie nastawienie psychiczne jest w stanie zdziałać cuda, dlatego propaguje profesjonalną wiedzę, w oparciu o konsultacje ze specjalistami.
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE