Dieta ziemniaczana - jadłospis. Przykładowy jadłospis na tydzień w diecie ziemniaczanej

2013-11-27 7:21 Monika Majewska

Dieta ziemniaczana pozwala nie tylko na wykorzystanie tradycyjnych przepisów. Jest w niej także miejsce dla inwencji twórczej odchudzającego się - ziemniaki można bowiem przyrządzić na wiele sposobów. Sprawdź, jak wygląda przykładowy jadłospis na tydzień w diecie ziemniaczanej.

Jadłospis w diecie ziemniaczanej może samodzielnie ułożyć każdy odchudzający się. Dieta ziemniaczana to dieta odchudzająca, w której ziemniaki są najważniejszym elementem menu, przy czym można przyrządzić je na wiele sposobów. Niezbędne są tylko książka kucharska i tabela kalorii. Podpowiadamy, jak ułożyć przykładowy jadłospis na tydzień w diecie ziemniaczanej.

Dieta ziemniaczana - jadłospis. Dzień 1

  • śniadanie: muesli (100 g) z jogurtem naturalnym (150 g), filiżanka kawy zbożowej lub herbaty ziołowej
  • obiad: 4 ziemniaki pieczone w mundurkach przyprawione ziołami
  • kolacja: sałatka ziemniaczana z jabłkami, 250 ml soku pomidorowego

Dieta ziemniaczana - jadłospis. Dzień 2

  • śniadanie: jogurt naturalny (150 g) z płatkami zbożowymi (100 g) i dwoma łyżkami tartego jabłka
  • obiad: 3 ziemniaki faszerowane pieczarkami
  • kolacja: szklanka kefiru, zapiekanka ziemniaczana z jabłkami (200 g)

Dieta ziemniaczana - jadłospis. Dzień 3

Dieta ziemniaczana - jadłospis. Dzień 4

Dieta ziemniaczana - jadłospis. Dzień 5

  • śniadanie: 2 tosty pełnoziarniste, średniej wielkości jajecznica ze szczypiorkiem i odrobiną masła, kawa lub herbata
  • obiad: ziemniaki gotowane na parze z jogurtem i szczypiorkiem
  • kolacja: dietetyczne chipsy z batatów, buraków i cukinii (150 g)

Dieta ziemniaczana - jadłospis. Dzień 6

  • śniadanie: 2 kromki chleba pełnoziarnistego, twarożek z papryką (4 łyżeczki), sok jabłkowy
  • obiad: zupa szparagowa z młodymi ziemniakami
  • kolacja: 2 ziemniaki gotowane na parze z ziołami, szklanka jogurtu naturalnego

Dieta ziemniaczana - jadłospis. Dzień 7

  • śniadanie: szklanka maślanki ze świeżymi owocami (np. truskawki, banan, jabłka) i czterema łyżkami płatków kukurydzianych
  • obiad: dietetyczne frytki z batatów (150 g)
  • kolacja: sałatka ziemniaczana (150 g)
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE