Dieta Ewy Chodakowskiej - jadłospis

2014-10-01 10:27 Monika Majewska

Dieta Ewy Chodakowskiej nie jest typową dietą odchudzającą. Jadłospis skomponowany przez osobistą trenerkę fitness zawiera bowiem posiłki, których wartość energetyczna jest znaczenie wyższa niż posiłków w typowej diecie odchudzającej. Kaloryczne menu zostało opracowane z myślą o osobach, które codziennie intensywnie ćwiczą. Tak ułożony plan odchudzania gwarantuje uzyskanie zgrabnej sylwetki bez obaw o efekt jo-jo.

Dieta Ewy Chodakowskiej. Posłuchaj, jak wygląda jadłospis. To materiał z cyklu DOBRZE POSŁUCHAĆ. Podcasty z poradami

Dieta Ewy Chodakowskiej nie jest typową dietą odchudzającą. Jadłospis skomponowany przez osobistą trenerkę fitness zawiera posiłki dość kaloryczne, ponieważ jest on przeznaczony dla osób, które ćwiczą wg zasad instruktorki niemalże codziennie. Sprawdź, jak wygląda jadłospis ułożony przez Ewę Chodakowską.

Dieta Ewy Chodakowskiej - jadłospis: dzień 1

  • śniadanie: 4 łyżki muesli (bez cukru) z garstką rodzynek, orzechów włoskich i szklanką jogurtu naturalnego, 2 owoce kiwi
  • przekąska
  • obiad: porcja makaronu pełnoziarnistego, pieczona pierś kurczaka pokrojona w kostkę, sałatka: garść zielonej ciętej fasolki, 5-6 pomidorków koktajlowych, natka pietruszki, porwane liście sałaty - wszystko wymieszane i skropione oliwą
  • przekąska
  • kolacja: sałatka cezar

Dieta Ewy Chodakowskiej - jadłospis: dzień 2

  • śniadanie: omlet z warzywami
  • przekąska
  • obiad: miseczka zupy krem z pomidorów z grzankami z chleba razowego, 120 g pieczonego dorsza z sokiem z cytryny, płatkami migdałowymi i natką pietruszki, porcja kaszy pęczak, sałatka grecka skropiona oliwą z oliwek
  • przekąska
  • kolacja: 2 łyżki ryżu z warzywami (połowa cukinii, ćwiartka papryki, ćwiartka bakłażana, pomidor) i 2 plastrami sera twarogowego, skropione oliwą i posypane natką pietruszki
Polecamy
jesz co lubisz odchudzanie

Autor: Time S.A

Indywidualnie dobrana dieta pozwoli Ci z łatwością schudnąć, jeść zdrowo i smacznie, a przy tym uniknąć pułapek "cudownych" diet odchudzających. Skorzystaj z JeszCoLubisz, innowacyjnego systemu dietetycznego online Poradnika Zdrowie i zadbaj o swoje zdrowie i dobre samopoczucie. Ciesz się świetnie dobranym menu i stałym wsparciem dietetyka już dziś!

Dieta Ewy Chodakowskiej - jadłospis: dzień 3

  • śniadanie: kanapki z dwóch kromek chleba razowego z wędliną drobiową i kiełkami sojowymi, 5 łyżek półtłustego sera twarogowego z rzodkiewkami i orzechami włoskimi
  • przekąska - koktajl owocowo-jogurtowy
  • obiad: cielęcina duszona z pieczarkami i pomidorami, brązowy ryż, kiszona kapusta, jogurt, który można wykorzystać do picia lub jako sos do mięsa
  • przekąska
  • kolacja: sałatka z tuńczyka z puszki w sosie własnym, 2 łyżek dzikiego ryżu, kiszonego ogórka i połówki świeżego ananasa skropiona oliwą

Dieta Ewy Chodakowskiej - jadłospis: dzień 4

  • śniadanie: kanapka z dżemem: bułka grahamka, dwa plastry sera twarogowego, dwie łyżeczki dżemu niskosłodzonego z czarnej porzeczki, pestki słonecznika i dyni, szklanka jogurtu z kilkoma mrożonymi malinami
  • przekąska
  • obiad: zapiekanka z makaronu, filet z soli, szpinaku (świeżego lub mrożonego) i pieczarek (wcześniej duszonych z czosnkiem), do smaku pieprz, bazylia, sok z cytryny, na wierzchu ułożyć dwa plastry mozzarelli i zapiec
  • przekąska
  • kolacja: kanapka z łososiem i dodatkami

Dieta Ewy Chodakowskiej - jadłospis: dzień 5

  • śniadanie: serek wiejski (150 g) z 3 mandarynkami i dwiema kromkami pełnoziarnistego pieczywa, szklanka kakao lub kawy inki z mlekiem
  • przekąska
  • obiad: mielona pierś z indyka, brązowy ryż, warzywa: kalafior (200 g), zielona cięta fasolka, marchewki mini, zielony groszek (10 g), bazylia, oregano, pieprz, natka pietruszki, lubczyk
  • przekąska
  • kolacja: grillowane warzywa z sosem winegret

Dieta Ewy Chodakowskiej - jadłospis: dzień 6

  • śniadanie: jajecznica z dwóch jajek i dwóch białek ze szczypiorkiem i pomidorem, 2 kromki pełnoziarnistego chleba żytniego, szklanka świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
  • przekąska
  • obiad: placuszki z cukinii z sosem jogurtowym
  • przekąska
  • kolacja: sałatka: 2 płaskie łyżki otrębów owsianych, ogórek kiszony, pół marchewki, garść dowolnych kiełków, 5 łyżeczek groszku zielonego, 2 plastry białego sera, oliwa, do smaku sok z cytryny, pieprz

Dieta Ewy Chodakowskiej - jadłospis: dzień 7

  • śniadanie: bananowa owsianka z płatkami migdałowymi, 4 łyżki płatków owsianych, szklanka mleka, 2 łyżeczki płatków migdałowych, banan
  • przekąska
  • obiad: krokiety z mąki razowej z warzywami
  • przekąska
  • kolacja: sałatka caprese: sałata, pomidor, mozzarella light (100 g), oliwa z oliwek łyżeczka, grzanka chleba razowego

Źródło: Chodakowska E., Kavoukis L., Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską, Wydawnictwo K.E.Liber, Warszawa 2013

      Czy artykuł był przydatny?
      Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

      NOWY NUMER

      Czytaj e-wydanie cenie 1,00 zł i zyskaj dostęp do numerów archiwalnych! W nr 6/2020 "Zdrowia" m.in.: jak działają jelita, 10 pytań o wazektomię, uzależnienia a płeć, dłonie pod ochroną, ćwiczenia na smukłe nogi. "Zdrowie" to 76 stron rzetelnej wiedzy!

      Dowiedz się więcej
      Miesięcznik Zdrowie  6/2020
      KOMENTARZE
      Ania
      |

      posiadam książki Ewy Chodakowskiej i jestem mega zadowolona. Dzięki nim przestawiłam się na zdrowsze odzywianie, początkowo sztuwno trzymałam się przepisu, później zaczęłam modyfikować, wszystko w zdrowszej odsłonie. Szczerze polecam. Dania szybkie, smaczne i mega zdrowe, dla mnie idealne

      FK
      |

      Właśnie zakończyłam "burzliwą" znajomość z dieta Pani Chodakowskiej i wszystkim którzy naprawdę dbaja o zdrowie powinni od takiej pseudodiety trzymać sie z daleka. Dieta kompletnie nie przygotowana pod katem tego co osoba jadła dotychczas oraz pod wzgledem najnowszych i tych nienajnowszych badań medycznych. Po tygodniu stosowania "diety" organizm odmówił współpracy i zaczęły się problemy z żołądkiem , zaczęłam czytać i sprawdzać i okazało się że owszem kilogramy stracimy ale "popłyną" również nerki i stawy i oby tylko to, nie ma szansy żeby wycofać się po 7 dniach , tu nie ma opcji zwrotu przed upływem 14 dni . Odradzam. Zalecam pójście do prawdziwego dietetyka, wywiad zdrowotny a nawet badania a później słuchać własnego organizmu i nie wierzyć nikomu na ślepo.

      Barb
      |

      Dieta pani ewy jest duzo zdrowsza jak pani ani lewandowskiej, normalna, latwo dostana w polsce dla kazdego,bardzo bogata w skladki wlasnie te najbardziej potrzebne nam do zdrowia, u pani ani tego jest zbyt malo. Jestem mile zaskoczona

      anna83a
      |

      Monika dasz mi swój jadłospis

      Megi
      |

      Hej to może i dieta Ewy ale jak chcesz schudnąć to na jej stronie dietetycy dobierają dla każdego indywidualnie posiłki. Można mieć 4 lub 5 posiłków wszystko zależy jaki tryb życia prowadzisz. Jestem miesiąc na tej diecie i schudłam 5 kg. Jem co lubię bo wymieniam sobie posiłki na takie jakie lubię lub jakie składniki mam w lodówce. Nie rozumiem skąd u ludzi tyle zawiści zazdrości czy nie wiem co jeszcze. Dieta nie jest droga ani wymagająca a to co Ewa wstawia za darmo w necie to tylko przykład.

      warka
      |

      Aczkolwiek szczerze powiedziawszy jestem mega zawiedziona. dieta polega glownie na zamianie wiec defakto sama sobie ustalam to co chce jest na co nie bardzo mama czas. Nie biora pod uwage moich preferencjoi. Traktuja mnie po macoszemu ( moze kiedys bylo inaczej ) . Mowie, ze nie moge nabialu a dietetyczka do mnie to prosze sobie zamieniac - na co musze spedzic godzine szukajac tego co lubie, co nie zawiera mleka....w niedziele po poludniu nie ma planu na poniedzialek wiec nie mam jak zobic zakupow. Dieta wymaga wielu skladnikow w dodatku swiezych ktore sie szybko psuja. Nie mam na to czasu i chyba nie tylko ja. Wolalam swoja pierwsza dietetyczke i zaluje ze nie zglosilam sie do niej ponownie tylko skusilam sie na chodakowska

      dora
      |

      Monika dasz swoj jadlospis??

      Aneta
      |

      Słyszałam ostatnio o teście, który pokazuje których naturalnych składników powinniśmy unikać, bo źle wpływają na nasze zdrowie.

      Przeglądając wyniki testów możemy znaleźć zamienniki na te produkty. Chyba czas się tym zainteresować.

      <img src="http://www.odchudzamsie.pl/sites/www.odchudzamsie.pl/files/imagecache/img_scale_crop_250x250/zdrowe-odzywianie.jpg" weight="1" height="1" alt="szczupla kobieta">

      ciri_ewel
      |

      To nie jest dieta Ewy, ona zwykle proponuje 5 posiłków dziennie, wychodzi więcej kcal dziennie niż tutaj, a ponadto wyklucza spożywanie pieczywa pszennego. Coś mi tu nie gra

      Aśka0284
      |

      Monika proszę o twój jadłospis.
      Pozdrawiam