Castagnus a tabletki hormonalne [Porada eksperta]

2013-10-24 17:12 Barbara Grzechocińska

Od dwóch miesięcy przyjmuję tabletki hormonalne (Kontracept), niestety przed miesiączką dalej odczuwam ból piersi. Zastanawiałam się nad przyjmowaniem Castagnus, lecz nie wiem, czy nie obniży to skuteczności tabletek hormonalnych i czy nie przysporzy mi to jakichś skutków niepożądanych. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam.

Castagnus nie był przebadany pod kątem wpływu na skuteczność działania Kontraceptu. Ale jest preparatem dość słabym i teoretycznie nie powinien mieć wpływu.

Czytaj też:

Tabletki antykoncepcyjne - rodzaje, nazwy, działanie

Tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne

Co osłabia skuteczność tabletek antykoncepcyjnych?

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Barbara Grzechocińska

Adiunkt Katedry i Kliniki Położnictwa i Ginekologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Przyjmuje prywatnie w Warszawie przy ul. Krasińskiego 16 m 50 (zapisy codziennie w godzinach 8-20).

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE