wypadanie włosów

Czy choroba Hashimoto ma wpływ na wypadanie włosów? Jeśli tak, to czy dla się zapobiec wypadaniu i przywróceniu liczby włosów? Choroba została u mnie stwierdzona 2 tygodnie temu, a od około 1-2 mie...

dodano 18-2-2016

Czy można wyhodować nowe cebulki włosów? Włosy wypadały mi garściami, teraz już nie, ale mam o połowę mniej włosów niż wcześniej. Spowodowane to było nadużywaniem leków psychotropowych.

dodano 30-8-2017

Mam problemy z wypadającymi włosami. Co pani mi radzi?

dodano 4-7-2016

Przez dziewięć miesięcy ciąży zdążyłaś się przyzwyczaić, że twoje włosy są gęste i lśniące. Dlatego gdy po porodzie nagle zaczynają wypadać, wpadasz w panikę. Niepotrzebnie, bo wypadanie włosów po ...

dodano 14-5-2008

Od 2 lat jestem wegetarianką, po 1. roku zauważyłam, że stan włosów się pogorszył. Natomiast po 2 latach tak się mocno kruszą, że mam już włosy do ramion, a miałam do talii. Nie wiem, czy ta dieta ...

dodano 18-7-2016

Niekiedy obserwujesz u siebie różne dolegliwości, ale nie wiążesz ich z podwyższonym poziomem cukru. Zobacz, jakie objawy mogą zwiastować cukrzycę. Cierpisz na otyłość, wypadają ci włosy, masz zabu...

dodano 3-11-2008

Mojej nastoletniej córce w ostatnim czasie wypadło 3/4 włosów. Ma placki na głowie. Co robić, gdzie się udać z nią żeby jej pomóc? Dziewczyna się wstydzi, że jest łysa i jak każda nastolatka chciał...

dodano 20-3-2014

Mam coraz mniej włosów – dotyczy to też brwi i rzęs. Stosuję rożne środki wewnętrzne i zewnętrzne, ale nie zauważyłam żadnej poprawy. Nie miesiączkuję od kilku lat wiec może to kwestia braku hormon...

dodano 7-4-2013

Mam problem z wypadaniem włosów. Przez 4 lata brałam antykoncepcję YAZ i wszystko było w porządku. Za radą pani ginekolog zrobiłam trzymiesięczną przerwę, żeby dać organizmowi odpocząć - od listopa...

dodano 16-6-2014

Jakie zaleca się wykonać badania hormonalne przy nadmiernym wypadaniu włosów?

dodano 16-6-2014

Izotek skutecznie pozbawia mnie włosów (nie jest to duży wypad, ale przy tym że podczas brania tego leku włosy mi też osłabły są łamliwe i daje to kolejne straty we włosach). Czy jest jakaś sprawdz...

dodano 24-4-2017

Witam, Przez około rok brałam tabletki antykoncepcyjne Yasmine. Wypadały mi w tym czasie włosy w stopniu o wiele większym, niż przed braniem tabletek. Czy mogło to być spowodowane tymi tabletkami...

dodano 8-4-2013