Krystyna Knypl

Mam 62 lata i zażywam od wielu lat "Diuresin SR" i "Lisiprol" 20mg - po 1 tab/dz (nadciśnienie tętnicze) oraz "Penester" i "Fokusin" po 1 tab/dz (łagodny przerost prostaty). W tym roku zdiagnozowano …

dodano 19-2-2013

Jestem kobieta w wieku 25 lat. Często odczuwam dolegliwości bólowe w klatce piersiowe (jakby ściskanie serca). Mam już tak kilka lat, i przez ten czas zaobserwowałam związek z ciśnieniem krwi - mam w…

dodano 25-2-2013

Moja córka ma 2 lata i 4 miesiące. Czy mogę zaszczepić ją przeciw grypie?

dodano 24-3-2013

Niepokoję się, bo w kale dziecka pojawiła się krew.

dodano 13-3-2013

Ja i moja siostra mamy problem z nadciśnieniem. Przekraczamy prawidłową wagę o ok. 3 kg. U mnie wzrasta cholesterol - obecnie wynosi ok. 220 i wzrasta też ciśnienie. Natomiast siostra ma cho…

dodano 22-1-2012

Od pewnego czasu zdarzają mi się bardzo nagłe skoki ciśnienia tętniczego. Mam cukrzycę i nadciśnienie, które było uregulowane, a wartości ciśnienia niskie. Nagle, na początku stycznia, skoczyło ciśn…

dodano 24-4-2012

Witam! Mam pytanie: czy jeżeli lek jest w kapsułkach, mogę go łykać wysypując proszek? Biorę Flumycon i boli mnie po nim żołądek i głowa. Kiedy zażyłam go bez kapsułki, mieszając proszek z wodą, nie …

dodano 5-2-2013

Nagły skok ciśnienia może być bardzo niebezpieczny - grozi nawet udarem krwotocznym mózgu czy pęknięciem tętniaka rozwarstwiającego aorty. Jeśli więc nagle poczujesz się źle, boli cię głowa, masz zaw…

dodano 9-6-2014