Napoje energetyczne po operacji [Porada eksperta]

2017-10-16 17:06
Porada fizjologa żywienia
Autor: Getty Images

Czy 1 napój energetyczny może mi zaszkodzić po 9 dniach od zabiegu hirurgicznego?

Witaj Napój energetyczny może zaszkodzić w tak krótkim czasie po operacji. Zdecydowanie osłabi organizm i obciąży ważne narządy, takie jak wątroba czy trzustka. Skutki mogą być oddalone w czasie. Pozdrawiam

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Iza Czajka

Autorka książki "Dieta w wielkim mieście", miłośniczka biegów i maratonów.

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE