Odchudzanie w pracy - dieta dla bizneswoman

Dieta zapracowanej kobiety jest przeważnie byle jaka i przypadkowa. Przeciętna bizneswoman wstaje skoro świt, w ciągu dnia zjada jakąś kanapkę lub posiłek w barze typu fast food, a późnym wieczorem nie może się oprzeć kalorycznym przystawkom na służbowej kolacji. Taki tryb życia nie sprzyja utrzymaniu zdrowej diety i odpowiedniej wagi.

Pewnego dnia ze zdumieniem odkrywasz, że żakiet służbowego kostiumu nie dopina się w talii! Zastanawiasz się, jak to możliwe, że tyle przytyłaś, skoro tak rzadko jadasz! I to jest właśnie pułapka w którą wpadłaś. Ale pomożemy ci się z niej uwolnić! Stworzyliśmy dla ciebie plan minimum - trzymaj się go, a twoja waga się ustabilizuje i zbędne kilogramy nie będą ci groziły. Proponujemy dietę specjalnie dla bizneswoman, która trwa dwa tygodnie. Schudniesz ok. 4 kg. Jeżeli potrzebujesz zrzucić więcej, możesz ją przedłużyć, ale najwyżej do miesiąca.

Zasady diety

  • Jadaj o stałej porze, 4–5 posiłków dziennie. Jeżeli jesteś w domu, ostatni posiłek zjedz przed 19. Jeśli natomiast wybierasz się na służbową kolacje, zamawiaj sałatki lub ryby (mają znacznie mniej kalorii niż inne rodzaje mięs), wystrzegaj się posiłków typu fast food

  • Przed snem pij herbatkę ziołową

  • Jeden posiłek możesz zastąpić suplementem (napojem, koktajlem)

Co pić podczas stosowania diety

Na twoim biurku powinny stać wyłącznie butelki z wodą mineralną. Pamiętaj, że szklanka napoju typu cola dostarcza tyle kalorii co 3 kostki cukru!

Twój przykładowy dzień na diecie

I śniadanie (w domu): kawa lub herbata, 1/2 grejpfruta lub szklanka soku, muesli albo jajko na miękko

II śniadanie (w pracy): kromka pełnoziarnistego chleba z plasterkiem sera, pomidor lub jabłko

Obiad (w pracy albo podczas wyjścia): porcja ryby w galarecie, szklanka soku warzywnego lub ze świeżo wyciśniętych owoców albo sałatka ze świeżych warzyw lub owoców

Kolacja (w domu): 2 kromki chleba z sałatą i chudą szynką, owoce

Kolacja (na mieście): danie z grilla lub ryba, duża porcja sałaty

Podczas stosowania diety unikaj kalorycznych pułapek

  • Alkohol

Na biznesowej kolacji często podawany jest alkohol. Możesz oczywiście wypić kieliszek wina, ale tylko kieliszek i tylko przy specjalnej okazji.

  • Sery

Jedząc sery, nie schudniesz: 100 g szynki z indyka to 165 kcal, szynki wieprzowej – 395 kcal, a żółtego sera pełnotłustego – 300–390 kcal. Na kolacji z Francuzami zrezygnuj więc z deski serów!

  • Owoce

Mają dużo witamin, ale niektóre z nich też i kalorii! Wybieraj rozważnie. Na przykład banan (średniej wielkości) ma ponad 100 kcal, winogrona (100 g) ok. 68 kcal, nektarynka (średnia) 66 kcal, gruszka (średnia) 62 kcal, brzoskwinia (średnia) 60 kcal, mango (średnie) 58 kcal, czereśnie (100 g) 55 kcal, jabłko (średnie) 51 kcal, wiśnie (100 g) 43 kcal, agrest (100 g) 40 kcal, kiwi (średnie) 31 kcal, maliny (100 g) 29 kcal, mandarynka 26 kcal, a ananas (plaster) – 22 kcal.

Dobra rada dla zapracowanej kobiety na diecie

Zaprzyjaźnij się z mikrofalówką. Zaoszczędzisz czas, przygotowując posiłki. A ponadto do dań w niej przygotowywanych nie dodaje się tłuszczu!

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE
Moriko
|

tyle lat od wynalezienia mikrofali i w sumie nadal nie wiadomo czy jest szkodliwa, czy nie...

Kaska
|

jezeli ktos sie zdrowo odzywia,to ja proponuje zrezygnowac z mikrofalowki, ten temat jest bardzo interesujacy ale z ta mikrofala ktos przesadzil

Martaaa
|

Szczerze powiedziawszy to już jest stereotyp że mikrowela jest szkodliwa. teraz to nawet niemowlakom przygotowyje się w nich dania :) i o dziwo nie tracą wartościowych witamin. No i szybko można to przygotować, zwłaszcza jak maluch jest baaardzo głodny :)

anika
|

Przyjezn z mikrofalówką?? Chyba zaleca sie unikania tego sprzętu ze wzgledu na szkodliwe dzialanie fal. I mimo wszystko zdrowiej jest dodac troche tluszczu niz jesc jedzenie z mikrofalówki