Dieta przed sylwestrem. Możesz szybko schudnąć do sylwestra!

Dieta przed sylwestrem sprawi, że pozbędziesz się odstającego brzucha, który pojawił się po świątecznym biesiadowaniu. Do sylwestra masz szansę schudnąć nawet o dwa rozmiary! Sprawdź, jak skutecznie i szybko schudnąć przed sylwestrem. Wypróbuj jadłospis, który pomoże ci schudnąć przed sylwestrem.

Chcesz schudnąć przed sylwestrem? Nie musisz poddawać się głodówce, czy innej drastycznej diecie, ani katować się na siłowni, aby łagodnie i bezpiecznie schudnąć w kilka dni. Przestań obwiniać się, że w Święta Bożego Narodzenia nie udało ci się zachować umiaru w jedzeniu. Wykorzystaj końcówkę roku, aby powrócić do racjonalnego odżywiania i przywrócić organizmowi równowagę metaboliczną. A jeśli chcesz w tym czasie pozbyć się kilku kilogramów zastosuj tradycyjną dietę redukcyjną, czyli odchudzającą o wartości 1200 kcal dziennie, zrelaksuj się i więcej czasu poświęć na spacery. Warto, abyś zafundowała sobie w tym czasie także masaż, który rozluźni tkankę tłuszczową.

Taka strategia może sprawić, że Nowy Rok przywitasz w sukni mniejszej o dwa numery. Jak szybko schudnąć przed sylwestrem bez szkody dla organizmu? Oto nasze rady.

Dieta przed sylwestrem: główne zasady

  • Produkty zalecane to: mrożone owoce, wszystkie warzywa i kiełki, drób, produkty pełnoziarniste, białko kurze, serwatka (kupisz w sklepach z odżywkami dla sportowców), odtłuszczone produkty mleczne, chude mięsa.
  • Umiarkowanie spożywaj: oliwki, oliwę, awokado, migdały, orzeszki ziemne, przyprawy, miód i syrop klonowy, soki owocowe i warzywne, kofeinę.
  • W niewielkich ilościach jedz: śmietanę, masło, ser, sosy, wyroby z białej mąki, czekoladę, podroby, czerwone mięso, alkohol.
  • Produkty zabronione to: tłuste mięsa, pleśniowe sery, fast foody, słodycze.

Musisz też pamiętać, iż oprócz diety bardzo ważne są ćwiczenia i masaże.

Ważne

Przykładowy jadłospis diety przed sylwestrem

  • I Śniadanie ok. 300 kcal

3 łyżki płatków pełnoziarnistych z mlekiem 0,5% (lub jogurtem), kilka suszonych moreli, sok z pomarańczy świeżo wyciskany

  • II Śniadanie 150 kcal

Kromka chleba pełnoziarnistego posmarowana łyżeczką margaryny, z liściem sałaty lub cykorii i dwoma plasterkami chudej wędliny, pomidor; do picia może być „gorący kubek” lub herbatka owocowa

  • Obiad ok. 500 kcal

Pulpety z mięsa mielonego (ok. 150 g). 1 szklanki ugotowanej kaszy gryczanej, brukselka z wody; do picia zielona herbata

  • Podwieczorek 100 kcal

1 szklanka ugotowanego budyniu z łyżką rodzynek i cząstkami mandarynki lub koktail z serwatki i owoców

  • Kolacja 250 kcal

Kurczak w galarecie (100 g), kromka chleba chrupkiego, sałata z sosem winegret herbatka ziołowa.

Dieta przed sylwestrem: seks, spacer i masaże

Przemianę materii pobudzają także masaże. Jeśli chcesz skorzystać ze specjalnego masażu odchudzającego koniecznie udaj się do profesjonalnego masażysty. Nieumiejętnie wykonany masaż może być niebezpieczny dla Twojego organizmu. W domu możesz skorzystać z pomocy kogoś bliskiego, kto po prostu wmasuje aromatyczną oliwkę w Twoje ciało i pomoże Ci się odprężyć. Pamiętaj, że przybieraniu na wadze sprzyja także stres. Nerwówki w pracy i domu nie pomogą Ci w pozbyciu się dodatkowych kilogramów przed sylwestrem.

Za to w chudnięciu skutecznie pomaga seks. Długotrwały i rozpalający zmysły męczy i spala tłuszcz. Pracują wtedy wszystkie mięśnie. Namów do niego swojego partnera i ćwiczcie razem przynajmniej trzy razy w tygodniu. A po posiłkach i po seksie wybierz się sama lub z bliskimi na długi spacer, który także pomoże pozbyć się nadmiaru zjedzonych kalorii.

Zrób to koniecznie

  • Jedz wolno, zanim sygnał „jestem najedzona” dotrze do mózgu mija 20 minut. Jeśli zjesz szybko swoją porcję, wciąż będziesz głodna i sięgniesz po następną.
  • Pij wodę, nawet gazowaną; szklanka wody na początku posiłku to jeden ze sposobów na oszukanie żołądka.
  • Przyrządzaj potrawy mięsne i rybne pieczone w folii lub gotowane na parze, jedz zawsze w towarzystwie „ nie tuczących” warzyw.
  • Zrezygnuj z jedzenia pieczywa np. do ryby, potrawy przygotowane na święta i tak mają sporo węglowodanów: pierogi, łazanki, racuchy.
  • Utrzymasz w ryzach swoją wagę jedząc chude wędliny i pieczone mięsa.
  • Zrezygnuj z jedzenia ciast i deserów, od nich twoja przemiana materii obniża się.
  • Zamiast soli używaj ziół; jej nadmiar w potrawach wywołuje obrzęki i złe samopoczucie
  • Zjedz świeży owoc, zamiast ciasta.
  • Wybierz kieliszek wina czerwonego zamiast mocnego alkoholu. Flawonoidy z czerwonego wina zapobiegają odkładaniu cholesterolu i przyspiesza spalanie tłuszczu.

Warto wiedzieć

Sylwestrowe kaloryczne pułapki

Po jakie przekąski z sylwestrowego stołu musisz sięgać z rozwagą, aby nie dostarczyć organizmowi dodatkowych kalorii?

• mleko skondensowane słodzone – porcja dodawana jednorazowo do kawy – 80 kcal
• parmezan – 1 łyżeczka tartego parmezanu – 70 kcal
• parówki wieprzowe – 1 parówka – 170 kcal
• paluszki solone – 1 garść - ok. 50 kcal
• precelki – 1 garść – ok. 60 kcal
• żelki miśki – 1 garść – ok. 170 kcal
• sezamki – 1 sezamek – 46 kcal
• ciastka zbożowe – 1 ciastko – 51 kcal
• herbatniki – 1 herbatnik – ok. 20 kcal
• krakersy – 1 krakers – 25 kcal
• biszkopty – 1 biszkopcik – 11 kcal
• bezy – 1 beza – ok. 40 kcal

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE
Aniela
|

Sylwester za pare miesięcy a ja w lesie.. chyba czas wziąć się za siebie..

fanka
|

Polecam do diety zimowej, takiej przed świętami, picie czerwonej herbaty, u mnie się sprawdziła!

wicher
|

A biale wino można pić?bo takie kupiłam ale może jednak czerwone kupię?a pieczywa to prawie wcale nie jem,tak czy tak w świeta,za to są spacery:) a od niedawna przestałam jeść słodycze,więc w święta chyba też nie zjem duzo,a jesli postaram się do południa zjęśc.

Grad
|

Polecam na śniadanko owsianeczkę .Najlepiej ugotować na wodzie i mleku w proporcji 1: 1.Można lekko osłodzić do smaku albo wgnieść połowę dojrzałego banana.Zdrowe,smaczne,mało kaloryczne,Daje energię,a co najważniejsze długo trzyma.

kasia
|

moim skromnym zdaniem trzeba cały czas dbać o linię, a nie dopiero wtedy gdy trzeba, gdy przecholujemy. Moja recepta to : dużo ruchu , mniej słodyczy, nie objadaj się!!!!

Ja-Nina
|

Fajna dietka ale na wiosne - lato. Ponieważ u nas jest w tym okresie raczej zimno i ponuro proponowałabym na 1-sze śniadanie raczej cos rozgrzewajacego np, gorąca i pikantną zupe jak cebulowa, kwaśnica czy żurek, ale już bez pieczywa.
Jak się już rozgrzejemy to pózniej można przyjazniej mysleć o spalaniu tłuszczyka - prawda? Ale to chyba wyłącznie propozycja dla zimnokrwistych zmarżlaczków jakim jestem, a może nie tylko?