Dieta na płaski brzuch: jadłospis. Jak wygląda jadłospis w diecie na płaski brzuch?

2019-10-11 12:27 ap

Jadłospis dieta na płaski brzuch ma bardzo urozmaicony. Jest w nim dużo warzyw, błonnika, potrawy są gotowane na parze lub pieczone albo grillowane. Potrawy przyrządzane zgodnie z zasadami diety na płaski brzuch są również smaczne. Jak wygląda jadłospis w diecie na płaski brzuch?

Dieta na płaski brzuch - jadłospis nie jest skomplikowany, potrawy są proste w przyrządzaniu i smaczne. Musisz jednak pamiętać, by poświęcać więcej czasu na aktywność fizyczną - ćwiczenia na płaski brzuch, ćwiczenia aerobowe i zwykłe spacery. Jak wygląda jadłospis w diecie na płaski brzuch?

Dieta na płaski brzuch: dzień 1

  • śniadanie - serek ziarnisty z rzodkiewką i ogórkiem, 2 grubsze kromki chleba razowego
  • II śniadanie - banan,
  • obiad - grillowana pierś z kurczaka, ryż, bukiet warzyw gotowanych na parze
  • podwieczorek - grapefruit
  • kolacja - omlet z zielonym groszkiem

Dieta na płaski brzuch: dzień 2

  • śniadanie - twarożek z warzywami i 2 średnie kromki chleba
  • II śniadanie - serek homogenizowany z cynamonem
  • obiad - klopsiki z pieczarkami - 10 dag mielonego mięsa z drobiu wymieszaj z 10 dag uduszonych z 1 cebulką pieczarek, natką, przyprawami, uformuj klopsiki, ugotuj na parze, jedz z łyżką ryżu
  • podwieczorek - 2 jabłka
  • kolacja - sałatka jarzynowa z odtłuszczonym majonezem, kromka pieczywa chrupkiego cienko posmarowana masłem
Wypróbuj
Jesz co lubisz - banner kwadrat

Autor: Time S.A.

Indywidualnie dobrana dieta pozwoli Ci z łatwością schudnąć, jeść zdrowo, smacznie i bez wyrzeczeń. Skorzystaj z JeszCoLubisz, innowacyjnego systemu dietetycznego online Poradnika Zdrowie i zadbaj o swoje zdrowie i dobre samopoczucie. Ciesz się świetnie dobranym menu i stałym wsparciem dietetyka już dziś!

Dieta na płaski brzuch: dzień 3

  • śniadanie – jajecznica z dwóch jajek ze szczypiorkiem, usmażona na 1/3 łyżeczki masła, kromka chleba
  • II śniadanie - jogurt z kiwi i otrębami
  • obiad - papryka faszerowana kaszą gryczaną
  • podwieczorek - 1,5 plastra świeżego ananasa
  • kolacja - 100 g wędzonej ryby, dwie kromki chleba cienko posmarowane masłem

Dieta na płaski brzuch: dzień 4

  • śniadanie - jajko na twardo z łyżeczką niskotłuszczowego majonezu i szczypiorkiem, kromka chleba
  • II śniadanie - gruszka lub dwie marchewki
  • obiad - 200 g chudego pieczonego schabu, dwa ziemniaki, bukiet warzyw z wody
  • podwieczorek - galaretka owocowa
  • kolacja - sałatka z pół szklanki ugotowanego ryżu i tej samej ilości ugotowanej czerwonej fasoli, do tego łyżeczka soku winegret

Chcesz mieć płaski brzuch? Nie jedz tych 5 produktów [WIDEO]

Dieta na płaski brzuch: dzień 5

  • śniadanie - 3 łyżki musli z owocami, szklanka niskotłuszczowego mleka
  • II śniadanie - serek odtłuszczony z dodatkiem owoców
  • obiad - pieczony filet z dorsza w sosie jogurtowo-paprykowym, ziemniaki w mundurkach, gotowane brokuły
  • podwieczorek - kisiel lub budyń
  • kolacja - kromka pełnoziarnistego chleba, sałatka z pomidora i sałaty, 40 g sera feta, łyżeczka oliwy z oliwek

Sprawdź też: Płaski brzuch w tydzień - dieta i ćwiczenia na 7 dni

Dieta na płaski brzuch: dzień 6

  • śniadanie - 2 kromki grahama z 2 plasterkami wędliny drobiowej, pomidor
  • II śniadanie - koktajl owocowy na kefirze
  • obiad - 1/2 szklanki ryżu, 15-20 dag łososia z rusztu, 3/4 szklanki brokułów, surówka z dużej cykorii, 1/2 łyżki oliwy z oliwek, szklanka soku pomidorowego
  • podwieczorek - sałatka owocowa z jabłka, nektarynki, 10 winogron
  • kolacja - 100 g ryby w jarzynach na zimno

Dieta na płaski brzuch: dzień 7

  • śniadanie - 2 kromki grahama z 2 plasterkami odtłuszczonego żółtego sera, ogórek świeży
  • II śniadanie - jogurt owocowy
  • obiad - 200 g chudego pieczonego schabu, dwa ziemniaki, bukiet warzyw z wody
  • podwieczorek - pomarańcza
  • kolacja - filet z dorsza duszony na oliwie z warzywami i pół szklanki makaronu al dente
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

W numerze 11/2019 "Zdrowia": padaczka odczarowana, dla kogo przeszczep nerki, e-papieros - nowa plaga, cera wolna od przebarwień, porażka źródłem sukcesu, lunchbox wegetarianina. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 11/2019
KOMENTARZE
Gosia
|

Po pierwsze ktoś jak ja intensywnie cwiczy taki jadłospis by mnie zabił. Ludzie organizm żeby mógł pracować potrzebuje ok 1400 kcal, nie mówiąc o sporcie,każdy ma inny metabolizm. I nie ważne co zjemy iio ktorej tylko aby nie przekroczyc naszego deficytu kalorycznego,który powinien nam określić dietetyk lub np. strona Fabryka sily,wtedy wiemy na jaką podaż możemy sobie pozwolić, każdy zresztą wie, że brzuch robi się w kuchni to jakies70% reszta to ćwiczenia

Ada
|

Obecność warzyw strączkowych, odpowiedzialnych za wzdęcia też cokolwiek dziwi.

Ada
|

Nie podoba mi się brak zup.

Anita
|

ni powinno sie laczyć weglowodanow z nabiałem.

rrefffff
|

To chyba głodówka, nie dieta.

Gggg
|

Owoce mozna jesc po poludniu, ale nie pozniej niz okolo godziny 16, a tutaj liczac od godz. 7, podwieczorek przypada na 16, zreszta ilosc tych owocow jest taka ze i tak spokojnie organizm przetworzy do momentu spania.

Justi
|

Nie sadze, zeby jadlospis ten byl 'sypasiony' lub przesadny. Oczywiscie zalezy co nazywamy kolacja. Ja schudlam 6 kg poprzez cwiczenia aerobowe, i wlasnie daze do tych kolacji, ktore jadlam maxymalnie do godziny 7 wieczor. Po cwiczeniach nie mozna sie glodzic bo organizm potrzebuje energii na odbudowe miesni! Wiec czytanie tego czy innego artykuu zalezy od interpretacji

kasia
|

zgadza sie poza dietą trzeba tez troche potrenowac, to nie musi byc jakis morderczy trening ale jakikolwiek zeby ruszyc metabolizm, brzuch sie nie zrobi plaski od niczego. Warto sie zapisac do jakiegos klubu.

Kinga
|

Nie za wypasiony ten jadlospis? ja w ciągu dwóch dni tyle nie zjadam

Miki
|

Płaski brzuch to dieta i trening, zawsze w tej kolejności. Kardio, aeroby a nie siłka do tego wyrzucenie do śmieci słodyczy, uzależnionym od nich polecam ewentualnie batony Oho, bo nie mają w sobie świństw, można je podjadać. I nie eliminować zupełnie tłuszczu, byle był zdrowy, a nie w kółko sos ze świnki, pozdrawiam