Dieta kopenhaska - jadłospis na 13 dni

2019-10-11 8:05 ap

Dieta kopenhaska to dieta odchudzająca, która polega na stosowaniu z góry ustalonego jadłospisu przez dokładnie 13 dni. Sprawdź, jak wygląda jadłospis na diecie kopenhaskiej. Dieta kopenhaska nie dopuszcza żadnych odstępstw od reguł i menu, gdyż oznaczają one zakończenie diety niepowodzeniem.

Spis treści

  1. Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 1. i 8.
  2. Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 2. i 9.
  3. Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 3. i 10.
  4. Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 4. i 11.
  5. Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 5. i 12.
  6. Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 6. i 13.
  7. Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 7.

Dieta kopenhaska to konkretny jadłospis na 13 dni, który musi być bezwzględnie przestrzegany. Dieta kopenhaska wyklucza całkowicie spożywanie wszelkiego rodzaju alkoholu, słodyczy i produktów zbożowych. W ciągu dnia jesz trzy posiłki, przy czym śniadanie musisz zjeść między 8 a 9, obiad w godzinach między 12.00 a 14.00, zaś kolację przed 18.00. Dopuszczalne są jedynie 30-minutowe odstępstwa od tych wskazań.

W zależności od potrzeb, możesz zamieniać menu z obiadu i kolacji, lecz tylko w ramach jednego dnia. Każde inne odstępstwo od diety - podjadanie między posiłkami, dodawanie potraw do jadłospisu, jest zakazane i powoduje konieczność ponownego przystąpienia do diety. Nie wolno jednak zrobić tego wcześniej niż po upływie 3 miesięcy.

Stosując dietę kopenhaską powinnaś pić każdego dnia co najmniej 1,5 litra niegazowanej wody mineralnej. Po zakończeniu diety kopenhaskiej dobrze jest przejść na niskokaloryczną dietę (np. dietę 1000 kalorii), aby uniknąć możliwego efektu jo-jo.

Dietę kopenhaską można powtórzyć najwcześniej po dwóch latach. Dieta kopenhaska jest dietą bardzo restrykcyjną - choć skutecznie pomaga pozbyć się kilogramów, powoduje niemało skutków ubocznych. Należy pamiętać, że dieta kopenhaska jest niskokaloryczna (posiłki nie pokrywają dziennego zapotrzebowania kalorycznego), uboga w składniki mineralne, witaminy i węglowodany złożone.

CZYTAJ TEŻ: Jak zdrowo schudnąć? 10 zasad zdrowego i bezpiecznego odchudzania

Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 1. i 8.

Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 2. i 9.

  • śniadanie: kubek czarnej kawy z kostką cukru
  • obiad: befsztyk wołowy, 5 liści sałaty z łyżką oliwy i sokiem z cytryny, owoc
  • kolacja: plaster chudej szynki, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 3. i 10.

  • śniadanie: kubek kawy z kostką cukru, grzanka
  • obiad: szklanka gotowanego szpinaku, pomidor, świeży owoc
  • kolacja: 2 jajka na twardo, plaster szynki, 5 liści sałaty z oliwą i sokiem z cytryny
Polecamy
Jesz co lubisz - banner kwadrat

Autor: Time S.A.

Indywidualnie dobrana dieta pozwoli Ci z łatwością schudnąć, a przy tym jeść zdrowo, smacznie i bez wyrzeczeń. Skorzystaj z JeszCoLubisz, innowacyjnego systemu dietetycznego online Poradnika Zdrowie i zadbaj o swoje zdrowie i dobre samopoczucie. Ciesz się świetnie dobranym menu i stałym wsparciem dietetyka już dziś!

Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 4. i 11.

  • śniadanie: kubek kawy z kostką cukru
  • obiad: jajko na twardo, tarta marchewka, małe opakowanie twarożku
  • kolacja: 1/2 szklanki kompotu, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 5. i 12.

  • śniadanie: duża tarta marchewka z cytryną
  • obiad: 300 g chudej ryby gotowanej na parze
  • kolacja: befsztyk wołowy, 5 liści sałaty

CZYTAJ TEŻ:

      Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 6. i 13.

      • śniadanie: kubek kawy z kostką cukru, grzanka
      • obiad: cały kurczak gotowany, 5 liści sałaty z olejem i cytryną
      • kolacja: 2 jajka na twardo, duża marchew

      Dieta kopenhaska: jadłospis dzień 7.

      • śniadanie: herbata
      • obiad: kawałek chudego mięsa z grilla, owoc
      • kolacja: nic

      CZYTAJ TEŻ: GŁODÓWKA - prawdy i mity

        Dlaczego dietetycy nie zalecają diety kopenhaskiej?

        Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

        Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

        Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

        Polecamy e-poradnik
        Jedz i chudnij

        Autor: Materiały prasowe

        Z poradnika dowiesz się:

        • co ci da okresowy post,
        • jak wygląda zdrowsza alternatywa diety Dukana,
        • jak przeprowadzić jednodniowy detoks owocowy,
        • co jadać, by nie być głodnym, a gubić zbędne kilogramy
        Czy artykuł był przydatny?
        Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

        NOWY NUMER

        W numerze 12/2019 "Zdrowia" wszystko o fizjoterapii, operacja "przez dziurkę", leczenie raka trzustki, kim jest asystent zdrowienia, zielone biuro, antyrakowe menu, idealna koloryzacja. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

        Dowiedz się więcej
        Miesięcznik Zdrowie 12/2019
        KOMENTARZE
        Kk
        |

        Czy mogłabym jakoś zamienić befsztyki? Np na grillowanego kurczaka czy coś w tym stylu?

        Lili
        |

        Brawo Pandollina ja stosowałam diete juz 2 razy za pierwszym razem nie dotrzymalam do końca skonczyłam na 11 dniu bo schudłam za duzo i musialam juz odpuścić. Drugie podejscie znowu super z 69 na 60. Natomiast 3 nie idzie za dobrze waga początkowa 66, dzisiaj od 62,4 a to juz 10 dzień. :/ Moj cel to waga poniżej 60 ale raczej w tym momencie nieosiagalna. Powodzenia

        Maryla
        |

        Witam. Po zakończeniu diety jak wyglądal Pani jadłospis? Nadal Pani jadła w takich małych porcjach czy jadła Pani wszystko?

        PAndollina Evv
        |

        Stosowana ta dietę 10 lat temu ok 2miesiace z waga wyjściowa 80kg schudlam 28kg,jadlam bardziej tresciwe sniadania.od zakończenia diety do dnia dzisiejszego przytylam tylko5kg,czyli brak efektu jo-jo,nie rozchorowalam się nie wypadały mi włosy ,nie czułam głodu, żadnych problemów natury kobiecej -niedawno urodziłam zdrową coreczke.SCHUDLAM ŻYJE MAM SIĘ SWIETNIE czyli można!!!!

        zamielinka
        |

        Przecież ta dieta to jest jakaś masakra!! Mało kalorii, mało wszystkiego, może i można szybko schudnąć, ale potem można tak samo szybko przytyć. Jest dużo racjonalnych diet, na których można schudnąć na stałe.. Albo szybko albo wolniej ale raz a porządnie, inaczej się nie da.

        Anna
        |

        schudłam 10 jojo 15 kg:(

        hanka
        |

        Sama dieta nie wystarczy, trzeba też ćwiczyć, zeby skóra była jędrna, bo później będziemy musiały to tak czy inaczej zrobić, do tego ja np stosowałam tez kapsułki, http://pl.belightplus.com/ ale to też trzeba z głową, wiec czytajcie dokładnie, poza tym systematyczność jets ważna.

        marzycielka
        |

        jojo, to gwałtowny wzrost wagi w bardzo szybkim czasie...

        kezłik
        |

        Co to efekt jojo?

        Krycha
        |

        A możesz bardziej opisać te swoje zamienniki, proszę