Odchudzanie a leki psychotropowe [Porada eksperta]

2015-05-15 13:46 Katarzyna Pryzmont

Od roku przyjmuję leki psychotropowe (Fluanxol). Niestety, w tym czasie przytyłam 8 kg. Czy przyjmowanie tych leków ma wpływ na tycie? Mam 164 cm wzrostu i ważę 68 kg. Chciałabym schudnąć 10 kg. Stosowałam dietę 1 200 kcal, jednak nic nie schudłam. Co zrobić, żeby mądrze schudnąć 10 kg?

Ten lek może wpływać na tycie. Dieta 1 200 kcal jest dobra, jeśli się jej przestrzega. Niezbędne jest wprowadzenie aktywności fizycznej każdego dnia - co najmniej 60 minut. Najlepsze są ćwiczenia interwałowe.

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Katarzyna Pryzmont

Katarzyna Pryzmont - dietetyk, psychodietetyk, właściciel gabinetu dietetycznego ATP. Specjalizuje się w odchudzaniu dorosłych, prowadzi warsztaty i wykłady dotyczące motywacji podczas zmiany nawyków żywieniowych mi.in. " Jak radzić sobie z pokusami podczas odchudzania". Więcej na www.atpgabinetdietetyczny.pl

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

Czytaj e-wydanie cenie 1,00 zł i zyskaj dostęp do numerów archiwalnych! W nr 6/2020 "Zdrowia" m.in.: jak działają jelita, 10 pytań o wazektomię, uzależnienia a płeć, dłonie pod ochroną, ćwiczenia na smukłe nogi. "Zdrowie" to 76 stron rzetelnej wiedzy!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie  6/2020
KOMENTARZE