Jaka dieta i ćwiczenia, żeby zyskać płaski brzuch? [Porada eksperta]

2013-03-07 10:18 Katarzyna Pryzmont

Mam 14 lat, 163 cm wzrostu, ważę 55 kg. Chciałabym schudnąć do 50 kg, żeby czuć się komfortowo oraz mieć płaski brzuch. Aktualnie nie mam "dużego brzucha", ale chciałabym mieć całkiem płaski, żeby ładnie wyglądać w wakacje na basenie.

Ćwiczenia na brzuch możesz wykonywać codziennie, stopniowo zwiększając ilość powtórzeń. Aby Twój brzuch dobrze prezentował się w kostiumie, musisz regularnie ćwiczyć. Wykonywanie brzuszków 2 razy w tygodniu, nawet dużej ilości powtórzeń, nie przyniesie Ci żadnych efektów. Spróbuj wykonywać 6 Weidera. Szczegóły o tym treningu brzucha znajdziesz na wformie24.poradnikzdrowie.pl. Bardzo go polecam.

Twoja masa ciała do wzrostu i wieku jest bardzo dobra. Często dziewczyny w Twoim wieku, zaczynają stosować diety, a organizm się przed nimi broni. Broni się, ponieważ fizjologicznie masa ciała jest super. Obrona objawia się zwiększonym głodem po kilku dniach diety i ponownym tyciem. Zastanów się, czy tego chcesz.

Jeśli będziesz regularnie wykonywać ćwiczenia, Twoje ciało będzie jeszcze ładniejsze, kobiece, a nie chude i głodne.

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Katarzyna Pryzmont

Katarzyna Pryzmont - dietetyk, psychodietetyk, właściciel gabinetu dietetycznego ATP. Specjalizuje się w odchudzaniu dorosłych, prowadzi warsztaty i wykłady dotyczące motywacji podczas zmiany nawyków żywieniowych mi.in. " Jak radzić sobie z pokusami podczas odchudzania". Więcej na www.atpgabinetdietetyczny.pl

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

Czytaj e-wydanie cenie 1,00 zł i zyskaj dostęp do numerów archiwalnych! W nr 6/2020 "Zdrowia" m.in.: jak działają jelita, 10 pytań o wazektomię, uzależnienia a płeć, dłonie pod ochroną, ćwiczenia na smukłe nogi. "Zdrowie" to 76 stron rzetelnej wiedzy!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie  6/2020
KOMENTARZE