Co jesz

Zdaniem ekspertów mrożone owoce i warzywa zachowują większość witamin i składników mineralnych. Dlatego warto jeść mrożonki - są zdrowe, wartościowe, zawsze pod ręką! I możemy się nimi rozkoszować o każdej porze roku. Wystarczy sięgnąć do lodówki.
Naukowcy zapewniają, że konserwanty nie tylko chronią żywność przed zepsuciem. Podnoszą też jej smak i wartość odżywczą. Czy dodatki do żywności są jednak bezpieczne dla naszego zdrowia? Czy lepiej ich unikać?
Szczypiorek dodaje smaku jajku, koperek ziemniakom, a natka zupie. Ale główna zaleta zieleniny polega na tym, że są niezwykle bogate w niezbędne dla zdrowia składniki: witaminy A, C, E, K, kwas foliowy i żelazo. Jak przyrządzać warzywa, by nie stracić tych cennych składników odżywczych?
Szef wymaga od ciebie wysiłku i inicjatywy, a ty zapadasz w sen zimowy? Dopada cię zmęczenie? Marzysz, by wreszcie się wyspać? Nie masz na nic siły, a zwłaszcza na przestrzeganie diety. Podpowiemy ci, jakie przekąski najlepiej jeść w pracy, żeby wzmocnić organizm i wszystkiemu podołać.
Wyeliminowanie cukru z codziennej diety, nie oznacza wcale wykreślenia słodkiego smaku z życia. Wystarczy cukier zamienić na słodziki. Są one od cukru wielokrotnie słodsze, a jednocześnie prawie nie mają kalorii i nie przyczyniają się do powstawania otyłości, cukrzycy czy próchnicy zębów.